۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۷

شادمان به مهر خبر داد:

نرخ كرايه تاكسي در سنندج بیش از 25 درصد افزايش يافت

نرخ كرايه تاكسي در سنندج بیش از 25 درصد افزايش يافت

سنندج - خبرگزاري مهر: معاون حمل و نقل و ترافيك سنندج از افزايش بيش از 25 درصدي نرخ كرايه تاكسي در اين شهر خبر داد.

كامياب شادمان در گفتگو با خبرنگار مهر بيان كرد: با توجه به درخواست رانندگان تاکسی و در حمایت از این قشر زحمتکش نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد كه بر اين اساس كرايه تاكسي در اين شهر بيش از 25 درصد افزايش پيدا كرده است.

وي با اشاره به لزوم رعايت نرخ جديد حمل و نقل مسافر توسط تاكسيراني در شهر سنندج اظهار داشت: رانندگان تاکسی موظف به رعایت قانون و مقررات هستند و به همين دليل باید مطابق نرخ های جدید اعلام شده از مسافران کرایه دریافت كنند.

شادمان از افزایش بیش از 25 درصدی کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و یا انتقادات خود را به شماره پیامک 30008020008020 ارسال كنند و همچنين مردم سنندج مي توانند به صورت حضوری به دفتر رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی و اتوبوس رانی مراجعه كنند.

معاون حمل و نقل و ترافيك سنندج و سرپرست سازمان تاكسيراني شهرداري سنندج گفت: انتظار مي رود كه رانندگان تاکسی با رعایت نرخ های جدید نسبت به ارائه خدمات مطلوب و متناسب به شهروندان اقدام كنند و در اين راستا شاهد وقوع هيچ گونه تخلفي نباشيم.

در حالي كه نرخ جديد كرايه تاكسي از سوي شهرداري امروز اعلام رسمي مي شود كه از روزهاي پاياني سال گذشته تاكنون نرخ فعلي اعلام شده از سوي رانندگان تاكسي در سنندج از مردم اخذ مي شد.

کد خبر 2072355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha